بلبرینگ, معرفی برند

معرفی برند TIMKEN

معرفی برند TIMKEN | بلبرینگ ایران

بررسی و معرفی برند TIMKEN

هنری تیمکن کالسکه سازی اهل سنت لوییس بود که موفق شد در سال ۱۸۹۸ رولبرینگ های مخروطی را جهت سهولت حرکت ارابه های سنگین وزن اختراع کند. در ادامه بیشتر به معرفی برند TIMKEN خواهیم پرداخت.

بررسی و معرفی برند TIMKEN | بلبرینگ ایران

آشنایی با تیمکن موسس برند TIMKE | بلبرینگ ایران

تیمکن متوجه شد که این اختراع در صنایع دیگر هم میتواند بسیار مفید باشد و در نتیجه او و پسرش ویلیام شرکت برینگ و محور تیمکن را در سال ۱۸۹۹ جهت تولید انبوه اختراع خود تأسیس کردند.

در سال 1901، هنگامی که صنعت خودروسازی بر صنعت کالسکه سازی غلبه کرد، این شرکت به ایالت اوهایو نقل مکان کرد. تیمکن و دو پسرش به دلیل نزدیکی به مراکز تولید خودروهای آمریکایی دیترویت و کلیولند و مراکز تولید فولاد آمریکا، این مکان را انتخاب کردند.

در سال 1917، این شرکت عملیات ساخت لوله و فولاد در اوهایو را برای کنترل بهتر بر روی فولاد مورد استفاده در بیرینگ خود شروع کرد. جنگ جهانی اول، تقاضا برای فولاد را افزایش داد و بر عرضه و قیمت آن در بازار تأثیر گذاشت.

لطفا برای مطالعه ادامه مطلب 3 دقیقه ای ما را همراهی کنید.

تاریخ ورود به بازارهای بین المللی

تیمکن در اوایل دهه 1900 وارد بازارهای بین المللی شد و ابتدا مقدمات حضور خود را در بریتانیا، فرانسه و آلمان مهیا کرد. عملکرد رولبرینگ های مخروطی تیمکن در تجهیزات نظامی جنگ جهانی اول تأثیر خوبی بر بازار بیرینگ اروپا گذاشت. بعد از جنگ، بریتانیا به مقام شماره 2 در بازار جهانی تولید خودرو رسید و فرصتی را برای TIMKEN ایجاد کرد تا حضور خود را در بازار های اروپایی گسترش دهد.

در طول جنگ جهانی دوم، تولید تیمکن به طرز چشمگیری افزایش یافت تا بتواند همگام با تقاضای جنگ جلو برود. به عنوان مثال، هر ماشین جیپ ایالات متحده با استفاده از 24 بلبرینگ Timken ساخته شده بود. تیمکن برای بیش از 660000 جیپ ارتش آمریكا، بیش از 15.8 میلیون بیرینگ در طول جنگ تحویل داد.پس از جنگ، بخش عمده ای از ماشین آلات که تحت برنامه مارشال به اروپا منتقل شده بود، دارای بلبرینگ Timken بود که به تیمکن کمک می کرد تا در بازار بلبرینگ که رقبای اروپایی بر آن سلطه داشتند، حضور گسترده تری داشته باشند.

در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴  این شرکت به اصرار سهامداران خود به دو شرکت تقسیم شد. در نتیجه ی تقسیم تیمکن، هم اکنون بخشی از شرکت با نام تیمکن به تولید رولبرینگ می پردازد و بخش دیگر با نام استیل تیمکن در زمینه تولید فولاد فعالیت می نماید.TIMKEN با شعار “جایی که شما بازمیگردید” به سبب نو آوری در رقابت با دیگر تولید کنندگان بلبرینگ صنعتی در دنیا فعالیت می کند.

امروزه شرکت آمریکایی Timken در زمینه تولید بیرینگ، درایوهای چرخ دنده، سیستم های روانکاری خودکار، تسمه، زنجیر های صنعتی، کوپلینگ و محصولات حرکت خطی فعالیت میکند و طیفی از خدمات بازسازی و تعمیر پاورترین را ارائه می دهد.

همچنین این شرکت با ناسا برای کشف اسرار سیاره مریخ نیز همکاری دارد.

مقاله فوق در واحد تحقیق و توسعه شرکت آرمان روشن تجارت راد (بلبرینگ ایران) تهیه و تنظیم گردیده است.

استفاده از مقاله فوق با ذکر نام بلامانع میباشد.

برای اطلاع از قیمت بلبرینگ های NSK و خریداری آن ها می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

با تشکر از همراهی شما

تحریریه بلبرینگ ایران

راههای ارتباطی و تماس با برینگ ایران

فروشگاه
آدرس: تهران، خیابان امیرکبیر، کوچه ناظم‌الاطبا شمالی، پاساژ تهران، طبقه دوم، پلاک ۱۲۲
02166760983

دفتر مرکزی
آدرس: تهران، خیابان سپهبدقرنی، کوچه حقیقت طلب، پلاک ۳
۰۲۱۸۸۹۲۰۵۹۶

دریافت مشاوره سریع با مدیریت فروش

09031915592

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =