بلبرینگ, معرفی برند

معرفی برند FAG

معرفی برند FAG | بلبرینگ ایران

معرفی بهترین برند FAG در وبسایت برینگ ایران

در این مطلب به بررسی تاریخچه و معرفی برند FAG ، نکاتی که هنگام خرید بلبرینگ fag باید توجه نمود و… می پردازیم. این برند به قبل از جنگ جهانی اول بر می‌گردد. و رکورد صادرات بالای 40 درصد را نیز به خود دیده است. این برند بزرگ قطعات در بسیاری از کشور‌ها و به حدودی در بیش از 10 کشور فعال است.

لطفا برای مطالعه مطلب ذیل، چند دقیقه ای با ما همراه باشید!

تاریخچه کمپانی FAG

برند FAG با سابقه درخشان نزدیک به 100 سال در این عرصه، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مجموعه های صنعت ساخت بلبرینگ و رولبرینگ در جهان است.

برای اطلاع از تاریخچه این برند باید به سال 1946 برگردیم. در آن دوره کمپانی مستقلی به اسم برند FAG وجود نداشت بلکه یکی از زیر مجموعه های گروه شفلر آلمان بود. گروه شفلر یک شرکت آلمانی است که توسط برادران شفلر در شهر هرتسوآن آگرواخ آلمان تاسیس شد. گروه شفلر با تولید بلبرینگ های مختلف که بتوان از آن ها در صنایعی مانند خودرو سازی و حتی هوافضا استفاده کرد فعالیت خود را آغاز نمود.

با گذشت زمان برادران شفلر توانستند شعب آن را افزایش دهند و 3 زیر مجموعه مجزا از هم به نام های  FAG ،INA  و LUK را از آن استخراج کنند. شرکت FAG از سال ۲۰۰۱ زیر مجموعه گروه شفلر شده است و در دو بخش صنعتی و خودروسازی به تولیدات خود ادامه می‌دهد.

علت اصلی پیشرفت این کمپانی در تنوع بالای محصولات آن است. چرا که بسیاری از صنعت گران به این نتیجه رسیده بودند که هر بلبرینگی در هر سایز و اندازه ای را می توانند در سبد محصولات FAG پیدا کنند. محصولات این مجموعه در بیش از 60 بخش در صنایع مختلف از جمله مانند هوافضا، خودرو سازی، ماشین آلات صنعتی، نیروگاه های بادی و…مورد استفاده قرار می گیرد.

کمپانی FAG در حال حاضر  بیش از 100 شعبه فعال در سراسر دنیا دارد و جزء 5 برند برتر جهان در این حوزه شناخته می شود. مشتری مداری فوق العاده این مجموعه در کنار تنوع و کیفیت بالای محصولات از دیگر دلایل اصلی پیشرفت این کمپانی  است.

آشنایی با بهترین بلبرینگ FAG | بلبرینگ ایران

درباره گذشته برند معروف FAG در حوزه قطعات صنعتی | بلبرینگ ایران

تنوع محصولات FAG

تنوع بلبرینگ های این کمپانی می تواند از بلبرینگ چرخ یک اتوموبیل سواری تا بلبرینگ بزرگ با قطر خارج ۴/۴ متری برای توربین های بادی و حتی بلبرینگ با دقت بالا برای شاتل‌های فضایی یا ایرباس ۳۸۰ را دربرگیرد.

به طور کلی محصولات این شرکت را می‌توان مکمل محصولات شرکت INA به حساب آورد که این شرکت هم زیرمجموعه گروه شفلر (scheaffler) محسوب می‌شود.

کیفیت بلبرینگ FAG

تولید این بلبرینگ طبق استانداردهای وزارت صنایع آلمان صورت می گیرد و به همین دلیل در بالاترین سطح استانداردهای صنایع دنیا است.

کیفیت این بلبرینگ به اندازه‌ای است که بر روی ماشین آلات سنگین از جمله ماشین آلات راه سازی که تحت بارهای بسیار زیاد و سنگینی قرار می گیرند به صورت OE نصب و جایگزین می‌شود.

استفاده از متریال بسیار مرغوب دراین بلبرینگ و سخت کاری جهت افزایش مقاومت ساچمه و برینگ منجر به طول عمر بسیار بالا گشته است که همین امر باعث می‌شود. در تجهیزات نظامی و ماشین‌آلات کشورهای پیشرفته دنیا مانند آمریکا، روسیه، انگلستان و چین مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین بلبرینگ برند FAG برای مشتریانی که جنس با کیفیت و مرغوب می خواهند، انتخابی شایسته است.

بلبرینگ های شیار عمیق FAG در طرح های شعاعی و محوری برای انواع مختلف موجودند. بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفی در طرح های باز و مهر و موم شده ارائه می شوند. آنها برای سرعت های بالا تا بسیار بالا مناسبند و می توانند نیروهای شعاعی و همچنین محوری را در خود جای دهند.

بلبرینگ‌های شیار عمیق دو ردیفه در طراحی با بلبرینگ‌های شیار عمیق تک ردیفه مطابقت دارند و زمانی استفاده می‌شوند که ظرفیت بار شعاعی بلبرینگ‌های شیارعمیق تک ردیفی کافی نباشد.

بلبرینگ های شیار عمیق محوری FAG در انواع طراحی تک یا دو جهته موجود هستند.

این بلبرینگ ها به ویژه برای بارهای محوری بالا مناسب هستند.

بلبرینگ شیار عمیق FAG

بلبرینگ اف آ گ بیشتر ساچمه هایی درشت و با قطر زیاد و تعداد اندک در ساختار بلبرینگ دارند و در زمره بلبرینگ های شعاعی قرار هستند. کاربردی ترین نوع برینگ و یاتاقان در میان انواع بلبرینگ ها با برند اف آ گ بلبرینگ های شیارعمیق هستند که برای اینکه مقاومت سایش مناسب و بالایی در برابر سایش سطحی داشته باشد آلیاژ های مستحکم و محکم فولادی در آن ها به کار رفته است. در طراحی بلبرینگ اف آ گ شیار عمیق از شیلد هایی در بیرون استفاده شده تا از گردو غبار جلوگیری کند.

انواع برترین بلبرینگ شیار عمیق تولیدی در برند FAG | بلبرینگ ایران

فروش بلبرینگ FAG از نوع مختلف با کیفیت خوب | بلبرینگ ایران

بلبرینگ تماس زاویه ای FAG

بلبرینگ اف آ گ نوع تماس زاویه ای از دیگر انواع بلبرینگ های شعاعی است. در در بلبرینگ تماس زاویه ای اف آ گ تعدادی ساچمه های ریز وجود دارد و قفسه های آن بیشتر دارای طراحی زاویه دار هستند که بعضی اوقات از جنس برنزی انتخاب می شوند.

بهترین بلبرینگ تماس زاویه ای FAG | بلبرینگ ایران

خرید بلبرینگ های برند FAG با قیمت مناسب | بلبرینگ ایران

بلبرینگ خود تنظیم FAG

برای معرفی برند FAG باید به این بلبرینگ اشاره کنیم، این نوع بلبرینگ خود تنظیم اف آ گ دارای دو ردیف ساچمه است که با یک حلقه بیرونی در محل اشتراک، مشترک میشوند. همچنین شیارهای منحنی موجود در این بلبرینگ باعث خود تنظیم بودن بلبرینگ در مواقع انحراف در کار می شود که بسیار موثر خواهد بود.

بلبرینگ خود تنظیم برند FAG با کد های مختلف برای انواع ماشین آلات صنعتی در سایز های متفاوتی تولید می گردند. از جمله فواید این بلبرینگ ها این است که اصطحکاک کمتری دارند. نوع این اتصال در بلبرینگ خود تنظیم اف آ گ شعاعی است و می توان از آن برای محور های افقی استفاده نمود.

با کیفیت ترین بلبرینگ خود تنظیم FAG | بلبرینگ ایران

فروش قطعه صنعتی خود تنظیم برند FAG با حداقل قیمت | بلبرینگ ایران

بلبرینگ کف گرد FAG

یکی از عناوین مهم در موضوع معرفی برند FAG بلبرینگ کف گرد اف آ گ در شکل های مختلف شامل ساچمه های کروی، استوانه ای و سوزنی تولید و با شماره فنی های مختلفی ارائه می گردد. این بلبرینگ کف گرد در صنایع ماشین آلات کشاورزی کابرد بسیاری دارد. بلبرینگ کف گرد برند FAG در دو مدل با محفظه گردش روغن و بدون محفظه گردش روغن طراحی میشود.

اولین عرضه کننده برگزیده بلبرینگ کف گرد FAG | بلبرینگ ایران

بهترین بلبرینگ های کف گرد FAG با بالاترین سطح کیفی و قیمت مناسب | بلبرینگ ایران

بلبرینگ های شیار عمیق FAG نسل C

این بلبرینگ ها به طور ویژه در رابطه با سطوح کم صدا و گشتاور اصطحکاکی کم توسعه یافته اند. آنها به ویژه برای استفاده در ماشین آلات الکتریکی، هواکش، ماشین لباسشویی و ابزار برقی مناسب هستند. تغییرات طراحی مانند سینماتیک یاتاقان‌های بهبود یافته، مهر و موم‌ها و قفس‌های جدید، و همچنین فرآیند تولید تصفیه‌ شده، مزایای متعددی را برای بلبرینگ‌های شیار عمیق نسل C ایجاد می‌کند.

هر استفاده ای که دارید، بلبرینگ‌های شیار عمیق FAG نسل C با طراحی بهبود یافته، نتایج بهینه را در طیف وسیعی از کاربردها تضمین می کند. بلبرینگ های شیار عمیق FAG نسل C با عمر طولانی تر، نویز کمتر و اصطحکاک کمتر ، حداکثر کارایی را ارائه می دهند.

بهترین بلبرینگ های شیار عمیق FAG نسل C | بلبرینگ ایران

فروش بلبرینگ های نسل C با بالاترین کیفیت | بلبرینگ ایران

گریس ها

صرف نظر از آنچه از بلبرینگ‌های FAG می‌خواهید، محلول‌های گریس این برند به آن‌ها کمک می‌کند در همه انواع کاربردها کارآمد عمل کنند: از موتورهای الکتریکی تا کالاهای سفید، ابزار، پمپ‌ها یا کمپرسورها تا موتورسیکلت‌ها و همچنین در گیربکس.

قفس

اگر نیاز به استحکام یا انعطاف داشته باشید، برند FAG قفس مناسبی برای شما درنظردارد. بلبرینگ های FAG با قفس های فولادی یا پلی آمید پرچ در دسترس هستند. هر دو نسخه به خصوص بی صدا هستند و برای سرعت های بسیار بالا مناسبند.

مهر و موم

در راستای معرفی برند FAG با گزینه های آب بندی موجود که طیفی از سپر نوع Z، مهر و موم لابیرنت BRS بدون تماس، مهر و موم دخمه پرپیچ و خم HRS تماسی، یا مهر و موم ثبت شده ELS را شامل می شود، بهترین راه حل را برای درخواست شما پیدا میکند.

قیمت بلبرینگ FAG

بلبرینگ های اف آ گ مطابق با استانداردهای وزارت صنایع آلمان تولید و عرضه می شوند. و به دلیل  کیفیت خوب و مرغوبی که دارند در شرایطی که کار سخت و حساس است مورد استفاده قرار می گیرند. از بلبرینگ اف آ گ به علت طول عمر و کیفیت بالای محصولاتش به عنوان بلبرینگی باکیفیت و گران یاد می شود.

سرعت بلبرینگ

بلبرینگ در صنایع کوچک و بزرگ، در هر وسیله ای که حرکت در آن مهم است به کار برده می شود. یکی از موارد مهمی که برای خرید این نوع قطعات باید مورد توجه قرار داد، توجه به سرعت بلبرینگ است. زیرا هر چه سرعت در بلبرینگ بالاتر باشد به همان اندازه هم باعث بیشتر شدن دما می گردد. پس در این مورد لازم است که از روانکاری مناسب برای ایجاد گرما استفاده کنید. تا علاوه بر اینکه سرعت زیاد حفظ گردد، اجازه ندهد که بلبرینگ بر اثر دمای زیاد خراب شود.

نکات مهم در تعیین اصالت بلبرینگ آلمان FAG

  1. بلبرینگ ها را در کارتن های اصلی خود و کاملا پلمپ تحویل بگیرید. و از گرفتن بلبرینگ های بدون کارتن و یا بلبرینگ هایی که پلمپ ندارند خودداری کنید.
  2. جهت تایید اعتبار بلبرینگ های اف آ گ آلمان با کارشناس متخصص در نمایندگی های معتبرتماس حاصل کنید.
  3. نام برند و نوع فونتی که بر روی کارتن چاپ میشود را با نمونه ی چاپ بر روی حلقه های بلبرینگ مقایسه کنید. همچنین توجه نمایید که نام درجی بر روی بسته بندی و بلبرینگ با هم مطابق باشند.
  4. مشخصات و قطر حلقه داخلی و بیرونی را مورد بررسی قرار دهید، زیرا این موارد باید در حد مجاز بلبرینگ اف آ گ باشد.

برای اطلاع از قیمت محصولات و خریداری آن ها  با شماره های داخل وبسایت در تماس باشید.

با تشکر از همراهی شما

تحریریه بلبرینگ ایران

راههای ارتباطی و تماس با برینگ ایران

فروشگاه
آدرس: تهران، خیابان امیرکبیر، کوچه ناظم‌الاطبا شمالی، پاساژ تهران، طبقه دوم، پلاک ۱۲۲
02166760983

دفتر مرکزی
آدرس: تهران، خیابان سپهبدقرنی، کوچه حقیقت طلب، پلاک ۳
۰۲۱۸۸۹۲۰۵۹۶

دریافت مشاوره سریع با مدیریت فروش

09031915592

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − چهار =