بلبرینگ

شناسایی و خرید بهترین بلبرینگ

شناسایی و خرید بهترین بلبرینگ | بلبرینگ ایران

نحوه شناسایی و خرید بهترین بلبرینگ

شناسایی و خرید بهترین بلبرینگ : پیشرفت صنعتی کشور‌ها و وجود ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی سبب شده تا کشور‌ها به فکر تولید بهترین مارک بلبرینگ باشند چرا که بلبرینگ‌ها در چنین وسایل صنعتی نقش موثری داشته و می‌تواند روند کاری دستگاه ها را بهبود دهد.

آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، اتریش، ژاپن، روسیه، ترکیه، هند و چین صاحب شرکت‌های مختلفی در زمینه‌ی تولید بلبرینگ هستند.

به طور کلی برند‌ها و شرکت‌های تولید کننده بلبرینگ را می‌توان به سه دسته مختلف بلبرینگ‌های تولید آمریکا، بلبرینگ‌های تولید اروپا و بلبرینگ‌های تولید آسیا تقسیم بندی نمود. برای خرید بهترین برند بلبرینگ باید به موارد مختلفی توجه کرد. جهت خرید بلبرینگ چینی درجه یک و با کیفیت ما تماس بگیرید.

لطفا اندک زمانی جهت مطالعه مطلب ذیل با ما همراه باشید!

بلبرینگ های آمریکایی:

بلبرینگ آمریکایی جزو بهترین و باکیفیت‌ترین بلبرینگ‌های موجود در بازار است که بیشترین استفاده از آن برای صنایع خاص است. این بلبرینگ ها دارای قیمت بالاتر از بسیاری از محصولات موجود در بازار هستند و از این رو استفاده از آن‌ها در کسب و کار‌های صنعتی کوچک منطقی به نظر نمی‌رسد. اما استفاده از این نوع بلبرینگ در صنایع حساس و مهم بسیار مناسب و کاربردی است.

از جمله مهم ترین شرکت‌های تولید کننده بلبرینگ آمریکایی می‌توان به تولید بلبرینگ آمریکایی در شرکت TIMKEN و تولید بلبرینگ آمریکایی در شرکت BOWER اشاره کرد.

بهترین بلبرینگ های ساخت کشورهای اروپایی:

با توجه به اینکه کشورهای اروپایی از تکنولوژی بالاتری برخوردار هستند، این بلبرینگ‌ها به نسبت بلبرینگ‌های آمریکایی در دسترس‌تر هستند و از این رو در استفاده و خریداری آن‌ها با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوید. همچنین این نوع بلبرینگ‌ها قیمت کمتری از بلبرینگ‌های آمریکایی دارند و از این رو می‌توان از آن‌ها در صنایع عام نیز استفاده کرد.

به طور کلی در بین شرکت‌های زیاد اروپایی می‌توان نام چندی از مشهور‌ترین آن‌ها را نام برد که از جمله مهم ترین این شرکت‌ها می‌توان به FAG، SKF، DKF، ZKL، SNR وINA اشاره کرد.

در بین مارک‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم FAG و SKF که هر دو محصول کشور آلمان هستند کیفیت بسیار مناسب و خوبی دارند و می‌توان گفت که این برند‌ها شهرت جهانی داشته و جزو محبوب‌ترین بلبرینگ‌های به حساب می‌آیند. البته علاوه بر این موارد باید گفت که بلبرینگ‌های اروپایی دارای مارک‌های معروف دیگری نیز هستند که می‌توان به FLT و RHP نیز اشاره کرد.

بلبرینگ های اروپایی از بلبرینگ های ژاپنی و بلبرینگ های چینی با کیفیت تر می باشند و البته از قیمت بالاتری برخوردار هستند. این موضوع در مورد بلبرینگ های ژاپنی نسبت به بلبرینگ های چینی نیز صدق می کند.

اما تعیین کیفیت بهتر و مارک بهتر بین بلبرینگ های اروپایی و بین بلبرینگ های ژاپنی کار چندان راحتی نیست.

به طور کلی بلبرینگ‌های آسیایی را می‌توان به دو دسته بلبرینگ ژاپنی و چینی تقسیم بندی کرد.

بلبرینگ های ژاپنی:

بلبرینگ‌‌های ژاپنی یکی از مهم‌ترین بلبرینگ‌های آسیایی به حساب می‌آیند که معمولا از بلبرینگ‌های چینی کیفیت بهتری دارند و می‌توان آن‌ها را با بلبرینگ‌های معروف و مطرح اروپایی مقایسه کرد. این بلبرینگ ها کیفیت و کارای بالایی دارد. به همین خاطر بسیاری از صنایع عام و خاص از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در بین بلبرینگ‌های ژاپنی اگر بخواهیم بهترین مارک بلبرینگ را انتخاب کنیم می توانیم دو برند KOYO و NACHI و NSK را نام ببریم.

بلبرینگ های چینی:

بلبرینگ‌های چینی در بازار ایران و سایر کشور‌ها رواج دارد و در بسیاری از کسب و کار‌ها از آن ها استفاده می شود.  به طور کلی بلبرینگ‌های ژاپنی از بلبرینگ‌های چینی کیفیت بیشتری داشته اما در بازار معمولا بلبرینگ‌های چینی  به علت قیمت ارزان و مناسب فروش بیشتری دارند.

به طور کلی بلبرینگ‌‌های چینی دارای کیفیت و قیمت‌های مختلفی  هستند و اگر بلبرینگ‌های معتبر و باکیفیت‌ آن‌ها را انتخاب کنید، علاوه بر خرید بلبرینگی ارزان قیمت، صاحب یک بلبرینگ خوب و باکیفیت نیز شده اید. از جمله مهم‌ترین بلبرینگ‌های چینی که کیفیت بسیار زیادی دارند می‌توان به بلبرینگ‌های شرکت KG  و بلبرینگ‌های شرکت DYZV اشاره کرد.

نکات خرید بهترین مارک (برند) بلبرینگ

نکته اول آن که هنگام خرید بلبرینگ و رولبرینگ و انتخاب برند و مارک بلبرینگ باید به نیازمان نیز توجه کنیم. اگر بلبرینگ را برای جایی خریداری می کنیم که سرعت بالایی نداریم و یا نیروی زیادی روی بلبرینگ اعمال نمی شود قطعا بلبرینگ های چینی پاسخگوی نیاز ما هستند و می توان با هزینه کمتر به نتیجه دلخواه رسید.

اما اگر محل مورد استفاده بلبرینگ و رولبرینگ نیاز به دقت بالا است یا سرعت بالا و نیروی زیاد روی بلبرینگ اعمال می شود بهتر است از بلبرینگ های با برند های اروپایی استفاده شود. تا مجبور به تعویض مداوم بلبرینگ ها نباشیم و یا اینکه استفاده از بلبرینگ های ارزان قیمت باعث آسیب دیدن قطعات دیگر و تجهیزات دیگر شود.

همچنین باید ببینید طراحی و تولید بلبرینگ کدام کشور به نیاز شما نزدیک‌تر است. پس از انتخاب کشور مورد نظر می‌توانید، بهترین مارک بلبرینگ آن کشور را برای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید بلبرینگی هستید که دارای قیمت ارزان و کیفیت تقریبا مناسبی باشد، به سراغ بلبرینگ‌های چینی می‌روید. پس از آن برای انتخاب بهترین بلبرینگ چینی می‌توانید از محصولات KG، CiB و DYZV استفاده کنید.

ویژگی بهترین برند بلبرینگ

یکی دیگر از نکاتی که برای شناسایی و خرید بهترین بلبرینگ باید به آن‌ توجه داشته باشد، این است که شما به کدام مدل از بلبرینگ‌ نیاز دارید و سپس بر اساس آن بهترین مارک را انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر شما قصد دارید از رولبرینگ‌های مخروطی بهره بگیرید، بهترین مارک رولبرینگ برای شما ZDX و TIMKEN است. همچنین در مواردی که نیاز به بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای دارید در بین شرکت‌های موجود در بازار می‌توانید از دو شرکت آلمانی SKF و FAG استفاده کنید.

در بین بلبرینگ های اروپایی برند SKF از برند های دیگر شناخته تر و دارای مشتریان و خریداران بیشتری می باشد. اما قطعا نمی توان گفت کیفیت بلبرینگ SKF از بلبرینگ FAG بالاتر است، برخی از مشتریان نیز بارها از بلبرینگ FAG سفرش داده اند.

در بین برند های بلبرینگ ژاپنی نیز برند NACHI شناخته تر شده است اما نوع تقلبی این بلبرینگ نیز در بازار زیاد است که توصیه می شود در خرید بلبرینگ دقت لازم را به عمل آورید.

همچنین بلبرینگ KOYO به علت دارا بودن قفسه فیبری، قیمت بالاتری دارد.

به طور کلی بهترین مارک بلبرینگ های ITC،KOYO، NTN، NACHI ،CIB و KG هستند.

این مقاله در گروه پژوهشی شرکت آرمان روشن تجارت راد (بلبرینگ ایران)  تهیه و گردآوری شده است.

بهترین شرکت وارد کننده انواع قطعات صنعتی | بلبرینگ ایران

خرید قطعات صنعتی باکیفیت در بلبرینگ ایران

جهت مشاوره و خرید انواع بلبرینگ با مشاوران ما در تماس باشید.

با تشکر از همراهی شما

تحریریه بلبرینگ ایران

راههای ارتباطی و تماس با برینگ ایران

فروشگاه
آدرس: تهران، خیابان امیرکبیر، کوچه ناظم‌الاطبا شمالی، پاساژ تهران، طبقه دوم، پلاک ۱۲۲
02166760983

دفتر مرکزی
آدرس: تهران، خیابان سپهبدقرنی، کوچه حقیقت طلب، پلاک ۳
۰۲۱۸۸۹۲۰۵۹۶

دریافت مشاوره سریع با مدیریت فروش

09031915592

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =